Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
У Харкові проходять тренінги для операторів служби «102» та диспетчерів
Опубліковано 19 серпня 2020 року о 17:36

Заняття з ефективної комунікації та якісного реагування на випадки домашнього насильства проводяться представниками громадської організації «Ла Страда Україна» за участю співробітників  Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Національної поліції України, а також патрульної поліції України за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні.

Оператор «102» є ключовою ланкою у системі оперативного реагування поліції, оскільки саме він перший приймає такі повідомлення та спілкується з особами, які стали свідками правопорушень або безпосередньо постраждали від них.

- Оператор повинен правильно кваліфікувати дане повідомлення, з’ясувати всю інформацію, необхідну для реагування поліції та допомогти особам, які безпосередньо в цей час, можливо, знаходяться у небезпеці, - зазначив начальник відділу служби «102» УОАЗОР ГУНП в Харківській області Дмитро Андросович. - Дані тренінги допоможуть операторам правильно вибудовувати спілкування, знайти необхідну інтонацію розмови, задати заявнику ряд важливих запитань.

На початку тренінгу до учасників з вітальним словом звернулися заступник начальника ГУНП в Харківській області Вячеслав Крикун, заступник начальника відділу організації реагування та служби «102» ДОАЗОР НПУ Андрій Канашук та старший асистент проектів Координатора проектів ОБСЄ в Україні Ольга Войтович.

Вячеслав Крикун зазначив, що даний тренінг – це один з кроків удосконалення дій у системі реагування поліції на повідомлення про домашнє насильство.

Під час занять представники громадської організації «Ла Страда Україна» – віцепрезидентка Марина Легенька та директорка департаменту Національних «гарячих ліній» Альона Кривуляк розбирали з учасниками  поняття ґендерно зумовленого насильства, навчалися ідентифікувати та реагувати на випадки домашнього насильства, опрацьовували алгоритм реагування, спілкування та виявлення потреб постраждалих.

Андрій Канашук та представниця патрульної поліції України Ірина Компанієць обговорили з учасниками тренінгу фактори, які впливають на якість реагування та взаємодію операторів, диспетчерів та нарядами поліції.

В ході практичної частини занять оператори служби «102» та інспектори диспетчерської служби моделювали відповідні ситуації та обговорювали тонкощі при спілкуванні з постраждалими.

Альона Кривуляк вже проводила тренінг для харківських операторів та диспетчерів у 2018 році та відзначила їх неабиякий професійний зріст, мотивацію та зацікавленість.

Професіоналізм учасників тренінгу є колосальним, надзвичайним, і тому, мені здається, харків’янам нема чого переживати, - вони спокійно можуть зателефонувати на лінію «102» для того, щоб почути підтримку та отримати допомогу, - переконана Альона Кривуляк.

Андрій Канашук зазначив, що дані тренінги проходять у  кожному регіоні, і після їх проведення спостерігається позитивна тенденція щодо більш якісного реагування на правопорушення з боку операторів та диспетчерів.

По закінченню занять учасники отримали сертифікати, підписані Головою Національної поліції України Ігорем Клименком та Координатором  проектів ОБСЄ в Україні, послом Генріком Вілладсеном.

 

Відділ комунікації поліції Харківської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux