Кризові комунікації та їх значення в роботі органів влади: поліцейські Харківщини провели тренінг для представників органів місцевого самоврядування
На сьогодні, вдосконалення навичок кризового спілкування – один із пріоритетів діяльності державних службовців. З метою набуття нових знань та практичних навичок у сфері кризових комунікацій в роботі з населенням зібралися працівники служби у справах дітей та центру надання соціальних послуг Солоницівської територіальної громади.
Поліцейський офіцер громади сектору взаємодії з громадами відділу поліції № 3 ХРУП № 3 Олексій Гречка напередодні відвідав навчання у місті Тернопіль для поліцейських, які залучаються як інструктора із питань кризових комунікацій. А сьогодні він вже ділився набутими знаннями з представниками органів влади. Старший лейтенант поліції Олексій Гречка організував захід, в рамках якого розповів про основні принципи, правила, завдання та цілі кризової комунікації органів державної влади з громадянами.
На посаді офіцера громади Олексій перебуває понад два роки. За цей час зміг вибудувати довірливі відносини як з мешканцями громади, так і з працівниками органів влади. Під час виступу Олексій Гречка зауважив:
«Саме ми повинні налаштовувати ефективну комунікацію з населенням. Люди очікують від державних органів виконання психологічної та інформаційної функцій. Не тільки документальний супровід населення у їх проблемних питаннях є завданням органів влади, а й емоційна підтримка громадян є дуже важливою складовою взаємодії. Ми повинні пам'ятати, що в умовах сьогодення це вкрай важливо, оскільки органи місцевого самоврядування та поліцейські - найближча до населення ланка влади. Правоохоронці та працівники органів місцевого самоврядування на постійній основі працюють з вразливими групами населення, такі як літні люди, ветерани війни, підлітки, діти, люди з інвалідністю. Саме тому повинен бути індивідуальний підхід до кожної людини та її проблеми».
Під час зустрічі учасники навчалися не лише правильно реагувати в кризових ситуаціях, а й ефективно надавати першу психологічну підтримку людям, які пережили травматичні події. Присутні поділилися своїм досвідом та цікавими кейсами, з якими стикаються під час спілкування з населенням.
Особливу увагу приділили протоколу надання першої психологічної підтримки постраждалим - дієвому інструменту, який дозволяє зменшити рівень емоційної напруги.
Окрім роботи з постраждалими, курс передбачав і заняття з розвитку особистої стресостійкості. Учасники тренінгу навчалися розпізнавати власні психологічні реакції на стрес, а також практикували техніки саморегуляції та емоційного відновлення. Це особливо важливо для тих, хто стикається з напруженими та небезпечними ситуаціями у своїй роботі.
Проведення таких заходів є вагомим внеском у підвищення рівня готовності персоналу до реагування на потенційні кризові ситуації та посилення інституційної стійкості в умовах сучасних викликів.
Відділ комунікації поліції Харківської області