Кіберполіція надає рекомендації, як розпізнати фейкові онлайн-магазини та не витратити гроші на неіснуючі товари
Під час здійснення онлайн-угод шахраї використовують фішингові сайти та застосовують методи соціальної інженерії для викрадення карткових даних жертв, включаючи CVV-код.
Сьогодні на віртуальних торговельних майданчиках можна зустріти безліч сайтів продажу товарів зі значними знижками і, в гонитві за вигідними пропозиціями, користувачі часто натрапляють на фальшиві онлайн-магазини, які створені шахраями. За даними судового реєстру лише торік надійшло понад 60 тисяч звернень щодо шахрайства, де найбільше випадків пов'язані з аферами при онлайн-купівлі.
Шахраї за лічені хвилини можуть створити підроблений веб-ресурс, який маскується під справжній: копіюють дизайн логотипу та дійсних маркетплейсів аби потім роздобути особисту інформацію покупців та провернути фінансову аферу. Окрім сайтів-двійників шахраї створюють власні фейкові магазини, а потім під приводом обмежених знижок та розпродажів, змушують покупців діяти поспіхом, вимикаючи здатність думати раціонально.
Аби не потрапити на гачок до шахраїв, у кіберполіції радять:
- не надавати нікому особистих даних;
- перевіряти гіперпосилання та наповнення сайту;
- обирати післяплату за товар та створити окрему банківську карту для онлайн-шопінгу.
Відділ комунікації поліції Харківської області