Очищення влади

Інформація про перевірки стосовно працівників центрального органу управління поліцією (апарату НПУ) та осіб, які претендують на зайняття посад в центральному органі управління поліцією (апараті НПУ)

Розміщується інформація про початок проходження перевірки особою та копії її заяви і декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом) у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 5 Закону України «Про очищення влади» та пункту 23 Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених  частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 563

Всебічний та своєчасний розгляд звернень громадян – один з пріоритетних напрямків діяльності Національної поліції України. Вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, а також покращення їх...

Довідка щодо роботи зі зверненнями громадян за період дванадцяти місяців 2017 року

Всебічний та своєчасний розгляд звернень громадян – один з пріоритетних напрямків діяльності Національної поліції України. Вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, а також покращення їх особистого прийому постійно перебуває на контролі у керівництва ГУНП в Харківській області.Проведений працівниками ВДЗ ГУНП в області аналіз засвідчує про те, що до ГУНП в Харківській області у період дванадцяти місяців 2017 року надійшло на 4,3% більше  звернень громадян, ніж за аналогічний період  2016 року.Особисто начальником Головного управління Національної поліції в області протягом 2017 року на особистому прийомі прийнято 229 громадян.  Керівництвом ГУНП в області  прийнято 265 громадян.Протягом січня-грудня 2017 року керівниками відділів (відділень) здійснено виїзних прийомів - 566. За дні прийому керівниками спільно з керівниками органів виконавчої влади прийнято звернень від 722 громадян.За тематикою питання, викладені в отриманих зверненнях, стосувались: соціально-побутових проблем громадян – 22479; звернень щодо кримінальних правопорушень – 9529;  пенсійного забезпечення –725;  кадрових питань – 715; житлово-побутових проблем –1002; інших питання діяльності ОВС – 10814.За період  дванадцяти  місяців 2017 року в цілому по Харківській області у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року відбулося зменшення  кількості звернень на дії або бездіяльність працівників поліції (з 3444 до 3317, -3,7%).У порівнянні з періодом 2016 року в 2017 році збільшилась кількість запитів на одержання публічної інформації (з 750 до 1119, +49,2%).У 2017 році дещо збільшилась кількість адвокатських запитів(2398 проти 1995, + 20,2%).За вищезазначений період керівництвом Головного управління  Національної поліції в Харківській області взято  на особистий контроль 3003 звернення громадян.Питання стану роботи із зверненнями громадян щокварталу заслуховується на нараді керівного складу ГУНП  в Харківській області.